سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در خبر ضرار پسر ضمره ضبابى است که چون بر معاویه در آمد و معاویه وى را از امیر المؤمنین ( ع ) پرسید ، گفت : گواهم که او را در حالى دیدم که شب پرده‏هاى خود را افکنده بود ، و او در محراب خویش بر پا ایستاده ، محاسن را به دست گرفته چون مار گزیده به خود مى‏پیچید و چون اندوهگینى مى‏گریست ، و مى‏گفت : ] اى دنیا اى دنیا از من دور شو با خودنمایى فرا راه من آمده‏اى ؟ یا شیفته‏ام شده‏اى ؟ مباد که تو در دل من جاى گیرى . هرگز جز مرا بفریب مرا به تو چه نیازى است ؟ من تو را سه بار طلاق گفته‏ام و بازگشتى در آن نیست . زندگانى‏ات کوتاه است و جاهت ناچیز ، و آرزوى تو داشتن خرد نیز آه از توشه اندک و درازى راه و دورى منزل و سختى در آمدنگاه . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :6
کل بازدید :12163
تعداد کل یاداشته ها : 8
103/2/17
1:14 ص

در فرمولاسیون کاشی پرسلانی کائولن 20-15 درصد ، بالکلی 20 -15 در صد ، فلدسپار سدیک 30 -20 درصد و فلدسپار سدیک پتاسیک 40 -30 درصد می باشد دارای دمای پخت 1220-1200 می باشد ، رسیت دوغاب کمتر از یک درصد می باشد ( رسیت همان مانده روی الک 230 ) جذب آب نهایی کمتر از نیم درصد ، فشار پرس 350 وانقباض پخت 8.5-8 درصد و به هیچ عنوان نباید mgo وcao در ترکیب وجود داشته باشد .

در اینگونه کاشی ها به دلیل استحکام بالایی که مد نظر است فضایی تخلخل سبب کاهش استحکام می شود بنابراین نیازی به خاک های کربناتی نیست .

m.g.f